دو روش جالب تمیز کردن فرش

در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه به هنگام کثیف و یا لکه دار بودن فرش خود آن را تمیز کنید. بسیاری از خانواده هایی که فرزند کوچک در خانه دارند با کثیف شدن و یا لکه دار شدن بیشتر فرش ها روبرو می شوند و بیشتر نیاز به این روش ها دارند. یکی از معضلاتی که بسیاری از افردا با آن درگیر می باشند چسبیدن آدامس به فرش است که به سختی برداشته می شود. در این مقاله که در سایت بهترین قالیشویی در تهران ارائه شده است می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه فرش خود را تمیز کنید.

ابتدا به توضیح یکی از بهترین روش هایی که برای پاک و تمیز کردن لکه های فرش و قالیچه مناسب است اشاره می کنیم و سپس به نحوه پاک کردن آدامس از روی فرش و یا هر جسم دیگری می پردازیم.

از خمیر ریش استفاده کنید

خمیر ریش وسیله ای است که کمتر کسی برای پاکسازی از آن استفاده می کند. تارباکس می گوید: بهترین تمیز کننده فرش برای لکه های معمولی، خمیر ریش می باشد. خمیر ریش تقریبا هر نوع لکه ای را از بین می برد. خمیر ریش را مستقیما بر روی لکه اعمال کنید و حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید. پس از این که خمیر ریش کاملا داخل بافت فرش قرار گرفت، با پارچه سفید و خشک آن را تمیز کنید. سپس محلول به دست آمده از ترکیب سرکه سفید و آب با نسبت یکسان را بر روی قسمت مورد نظر اسپری کنید و پس از چند دقیقه، محلول را با پارچه تمیز پاک کنید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
سابقه کاری بهترین قالیشویی در تهران

منجمد کردن آدامس

تا حالا برایتان پیش آمده است که در خیابان بر روی آدامس پا بگذارید و بدون آن که متوجه شوید آن تکه مشمئز کننده و چسبناک را تا خانه آورده باشید و به فرش چسبیده باشد؟ برای خلاص شدن از دست آدامس های چسبیده شده به فرش، سراغ یخچال یا فریزر خود رفته و چند تکه یخ بردارید. تارباکس می گوید: تکه های یخ‌ را حدود ۳۰ ثانیه به آدامس بزنید تا یخ بزند. پس از اینکه آدامس کاملا یخ زد، با استفاده از قاشق، قسمت مورد نظر را بلند کرده و بافت های فرش که نزدیک به آدامس می باشند را بزش دهید. اگر بتوانید فقط قسمت کوچکی از فرش را ببرید، قسمت برش خورده قابل شناسایی نخواهد بود. در بسیاری از موارد حتی نیازی به بریدن بافت فرش نیست بلکه مب توانید با گذاشتن طولانی مدت یخ آن را کاملا جدا کنید.

استفاده از بهترین قالیشویی در تهران یکی از دغدغه های بسیار از افراد در زمان تمیزکاری می باشد. یکی از مسائلی که نسل آینده را به خطر می اندازد کمبود آب و خشکسالی است. برای حفظ محیط زیست و به خطر نیافتادن زندگی خود توصیه می کنیم فرش ها را توسط آب آشامیدنی نشورید و آنها را به بهترین قالیشویی در تهران بسپارید. برای اطلاع از نحوه قالیشویی و فرش شویی ما می توانید به سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =