شستشوی فرش با روش های خانگی

بهترین قالیشویی در تهران

اگر روی فرش شما لکه ای ایجاد شده می توانید از روش های خانگی به تمیز کردن فرشتان بپردازید. اگر این روش ها جواب نداد، فرش را به بهترین قالیشویی در تهران ببرید تا با خیال راحت اثرات لکه ها را از روی فرش محو کند.
محلول سرکه و جوش شیرین: تقریباً آثار همه لکه ها را می توان با ترکیب این دو ماده از بین برد. لکه های روی فرش را هم با این ترکیب می توان تمیز کرد. کافیست ابتدا، جوش شیرین را روی لکه ی فرش بریزید و سپس سرکه سفید را به آن اضافه کنید. بعد از گذشت زمان کوتاهی، دستمالی با قدرت جذب بالا انتخاب کنید و آن را روی فرش بکشید تا سرکه جذب دستمال شود. بعد از این که اثر سرکه روی فرش خشک شد، با جاروبرقی جوش شیرین های باقی مانده را جمع کنید.
محلول سرکه و نمک: سرکه و نمک را با هم ترکیب کنید طوری که حالت خمیری ایجاد شود. سپس آن را روی لکه بگذارید تا جذب فرش شوند. دستمال مرطوبی روی این محل بمالید. بعد از این که آن ناحیه خشک شد، جاروبرقی بکشید.
دستگاه بخارشوی: با استفاده از دستگاه بخار شوی هم می توانید ناحیه لک شده را پاک کنید. می توانید به جای مواد شیمیایی که در دستگاه بخار شوی می توان ریخت، از ترکیب آب و سرکه هم استفاده کنید.
پودر ذرت: شاید برایتان جالب باشد که بدانید پودر ذرت هم در تمیز کردن فرش موثر است. یک پیمانه پودر ذرت را با نیم پیمانه جوش شیرین و یک پیمانه بوره با هم مخلوط کنید و روی فرش بریزید. پارچه مرطوبی روی فرش بکشید و آن را تمیز کنید. پس از خشک شدن جاروبرقی بکشید.
پراکسید هیدروژن: پراکسید هیدروژن هم از پاک کننده های دیگری است که به شدت قوی است و بیشتر برای رفع لکه های خون و پروتئین موثر است.
اگر روش های فوق الذکر را امتحان کردید و جوابی نگرفتید حتما فرش خود را به بهترین قالیشویی در تهران ببرید تا آن ها با به کارگیری روش های موثر بتوانند لکه های فرش شما را با بهترین کیفیت از بین ببرند.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
چه عواملی بر قیمت شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در تهران تاثیر گذار است؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هشت =