شست و شوی فرش با مصرف آب کمتر

با گرم شدن کره زمین و وارد شدن کره زمین به مرحله جدید در یکی از عصرهای سخت خود، یکی از عوامل مهم و حیاتی تاثیرگذار بر زندگی انسان به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد که همگی با آن به خوبی آشنا هستید. بله منظور من آب است. حدود هشتاد تا نود درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است، تصور مواجه شدن با خشکسالی و کم آبی به قدری وحشتناک است که امروزه بسیاری از کشورها به دنبال راهی برای تامین آب در زمان خشکسالی هستند.

در این سال ها بهترین قالیشویی در تهران با به کار بردن راه هایی که کم مصرف ترین آب را به هنگام شستن فرش و قالیشویی داشته، سعی بر کمک به جلوگیری از مصرف بی رویه آب داشته است. سیستم بهترین قالیشویی در تهران همیشه به دنبال راه کارهایی جدید در این صنعت بوده است چرا که مردم عزیز ایرانی همیشه به پاکیزگی اهمیت می داده اند و این امر از ئیرباز تا کنون در اولویت های زندگی آنها قرار داشته است.

در این مقاله نیز بهترین قالیشویی در تهران راه کارهایی را در جهت تمیزی فرش ارائه می دهد تا با به کارگیری آن ها میزان آب کمتری به هنگام پاک کردن لکه های کوچک روی فرش مصرف کنید.

لکه ها را با حرکت مالشی تمیز نکنید

توجه داشته باشید که بر روی لکه ها محلول شوینده ریخته و با پارچه تمیز، دستمال کاغذی یا اسفنج با ضربه زدن آرام، لکه را تمیز کنید. تارباکس می گوید که نکته اصلی در نحوه تمیز کردن لکه می باشد. فشار بسیار کمی بر روی لکه وارد کنید تا پارچه ، لکه موجود را جذب کند. مالیدن لکه باعث وارد شدن ذرات لکه به بافت فرش می شود و این مورد باعث از بین رفتن زود هنگام بافت فرش می شود. همواره از قسمت بیرونی لکه به سمت داخل تمیز کنید، زیرا تمیز کردن لکه به سمت بیرون باعث پخش شدن آن خواهد شد.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
بهترین قالیشویی در تهران و آموزش های شستشوی فرش( بخش پنجم)

خمیر ریش تراش

جهت جلوگیری از مصرف بی رویه آب در خصوص پاک کردن فرش خود می توانید از خمیر ریش تراش استفاده کنید. بهترین شوینده فرش برای لکه های معمولی خمیر ریش تراش می باشد. تقریبا می توان با استفاده از خمیر ریش تراش هر نوع لکه ای را تمیز کرد. خمیر ریش تراش را مستقیما بر روی لکه بریزید و حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید. پس از خوابیدن خمیر ریش تراش، با پارچه سفید و تمیز آن را پاک کنید. محلولی که از ترکیب مساوی سرکه سفید و آب به دست آمده است را بر روی قسمت مورد نظر اسپری کنید و سپس با استفاده از پارچه تمیز محلول را پاک کنید.

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که به محیط زیست و حقوق شهروندی هر فرد اهمیت می دهید پیشنهاد ما به شما این است که در جهت شست و شوی قالی و فرش خود آن را به بهترین قالیشویی در تهران بسپارید تا هم از تمیزی فرش های خود راضی باشید و هم کمکی در جهت حفظ منابع آبی و جلوگیری از خشک سالی کشور نموده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =