چه عواملی بر قیمت شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در تهران تاثیر گذار است؟

قیمت شستشوی فرش

در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت شستن قالی و فرش در بهترین قالیشویی در تهران می پردازیم. یکی از عوامل تاثیر گذار، دستباف یا ماشینی بودن فرش است. زیرا به علت تفاوت در مواد به کار رفته، روش های مختلف بخارشویی، شستشو با آب داغ یا خشک شویی استفاده می شود. بهترین قالیشویی در تهران یا هر شهر دیگری، به جز شستن فرش خدمات دیگری هم ارائه می دهد. مثل ریشه زنی، چرم دوزی، شیرازه دوزی، لکه برداری و … . با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا عوامل موثر بر قیمت شستشو را جزئی تر بررسی کنیم.

۱. ابعاد (مترمربع)

Carpet-1

یکی از مهم ترین فاکتورها در برآورد قیمت برای شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در تهران، مساحت آن است.

قیمت عرف شرکت های قالیشویی برای شستشو از متری 35000 تومان تا 60000 تومان می باشد. اما بدانید این فقط قیمتی برای تخمین حدودی شستشو است و برای اطلاعات دقیق تر حتما باید تماس بگیرید.

۲. نوع فرش

مقایسه فرش ماشینی و دستباف

عامل بعدی که در شستشوی فرش تاثیر گذار است میزان پر بودن گره های فرش است. در حقیقت هر چه شانه فرش بالاتر باشد، چون تار و پود فرش فشرده تر است، مقاومتش مقابل پاک کردن لکه ها هم بیشتر است، در نتیجه شستشوی فرش سخت تر است و هزینه آن نیز بیشتر است.

۳. لکه بری

لکه بری

لکه های با بوی بد مثل چربی و روغن، برای از بین رفتن، مواد خاص تر و زمان بیشتری ا طلبند. که این عاملی برای بالا رفتن هزینه ها می گردد. اگر می خواهید با روش های خانگی پاک کردن لکه روی فرش آشنا شود مقاله راه حل های قالیشویی خانگی را مطالعه کنید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
بهترین قالیشویی شهران کجاست؟

۴. شستشو در محل 

خشکشویی مبلمان و فرش

اگر به بهترین قالیشویی در تهران یا سایر شهرها مراجعه کنید متوجه می شوید که این قالیشویی ها خدمات قالیشویی و شستن مبلمان را در محل هم انجام می دهند. در این شرایط مثلا تعداد اتاق ها برای شستشوی موکت ها مهم است یا شستن فرش های راه پله اجرت کار بالاتری دارد.

۵. رفوگری

چرم دوزی

اگر فرش شما علاوه بر شستشو نیازمند ترمیم هایی مثل رفع سوختگی، پوسیدگی، پارگی، ترمیم ریشه و … است، لازم هست هنگام ثبت سفارش قالیشویی این موارد را هم ذکر کنید. ضمن این که هر کدام از این موارد موجب بالا رفتن هزینه های قالیشویی می گردد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =