رازهای پاکسازی فوری با بهترین قالیشویی در تهران

خشکشویی مبلمان فرش

علیرغم تمام تلاش های شما در پاکیزه ماندن فرش، باز هم نمی توانید از ریختن قطرات مایعات مختلف، لکه ها و کثیفی های زیر کفش هایتان جلوگیری کنید. در خانواده های ما ایرانی ها که به مهمان نوازی معروف هستیم این دسته مشکلات همیشه وجود دارد. ممکن است در مهمانی چایی بر روی فرش روشن بریزد و اگر بلافاصله تمیز نشود برای همیشه لکه زردی بر روی آن باقی می ماند و یا ممکن است غذا یا خورشی بر روی فرش بریزد که به دلیل روغنی بودن آن به سختی بتوان لکه آن را از بین برد. موارد بسیار هستند که می تواند این لکه ها را تمیز کند و بلافاصله از بین ببرد. بسیاری از شوینده های قوی به راحتی لکه ها را از بین می برند اما موردی که امروز می خواهیم آن را بررسی کنیم ماده است که بیشتر مصرف خوراکی دارد. اما به دلیل مواد تشکیل دهنده درون آن قابلیت شست و شوی قوی نیز دارد.

این روزها نوشابه ماده ای است که ویدیو های زیادی از قابلیت تمیز کردن آن در بسیاری امور را مشاهده نموده اید. با مطالعه مقاله پیش رو که بهترین قالیشویی در تهران آن را آماده کرده است با رازهای تمیز ماندن فرش توسط این ماده بیشتر آشنا خواهید شد.

فرآیند تمیز کردن با نوشابه

شاید شنیده باشید که استفاده از نوشابه برای تمیز کردن لکه های نوشیدنی های مختلف موثر است. بهترین قالیشویی در تهران هم تصدیق می کند این مورد واقعیت دارد اگر به طور صحیح این کار را انجام دهید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
قالیشویی مدرن به صورت خشک شویی

قسمت مورد نظر را با پارچه ای که مقدار مناسبی نوشابه بر روی آن ریخته اید تمیز کنید. اگر این کار جواب نداد، سرکه سفید و آب را با نسبت مساوی ترکیب کرده و آن را داخل اسپری های دستی بریزید. محلول به دست آمده را بر روی تمام قسمت لکه اسپری کنید و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید تا لکه را جذب کند. سپس اسفنج تمیزی بر روی لکه فشار دهید تا محلول و لکه را جذب کند. ممکن است نیاز باشد که این کار را چند بار تکرار کنید تا لکه کاملا از بین برود.

پس از پاک شدن لکه، قسمت مورد نظر را با آب گرم آبکشی کنید. با دست های خود بافت فرش را در حالت خواب طبیعی خود قرار دهید. در آخر بر روی قسمت مورد نظر دستمال کاغذی قرار داده و با جسمی مانند دفترچه تلفن بر روی آن فشار وارد کنید. دستمال کاغذی خیسی را جذب خواهد کرد. دستمال کاغذی را در این حالت قرار داده تا فرش خشک شود.

در صورت تماس با بهترین قالیشویی در تهران می توانید با روش های پاکسازی و فرش روبی و قیمت قالیشویی بیشتر آشنا شوید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یک =