راه حل هایی ساده در جهت پاکسازی فرش

ریشه بافی

در این مقاله بهترین قالیشویی در تهران به دنبال آن است تا چندین روش مناسب در جهت پاکسازی موادی که به سختی پاک می شوند و بسیاری از افراد اطلاعاتی از پاکسازی آنها ندارد در اختیار شما قرار دهد.

آدامس روی فرش را چگونه پاک کنیم؟

ممکن است در خیابان بر روی یک آدامس قدم بگذارید اما متوجه نشوید تا اینکه آن را بر روی فرش خود ببینید. برای خلاص شدن از دست این نوع موارد، به سراغ یخچال رفته و چند قطعه یخ بردارید. یخ را حدود ۳۰ ثانیه بر روی آدامس قرار دهید. پس از یخ زدن آدامس با استفاده از قاشق ، قسمت مورد نظر را بلند کرده و بافت های فرش نزدیک آدامس را ببرید. اگر بتوانید قسمت کوچکی از فرش را ببرید مطمئن باشید که جای آن قابل تشخیص نخواهد بود.

مایع ظرف شویی دشمن چربی های روی فرش است

بهترین روش برای تمیز کردن لکه های چربی که به سختی پاک می شوند استفاده از ترکیب یک یا دو قطره مایع ظرف شویی در یک فنجان آب می باشد. محلول به دست آمده چربی روی فرش را دقیقا همان طور پاک می کند که ظروف را تمیز میکند. محلول را داخل بطری اسپری بریزید و آن را بر روی لکه بپاشید. سپس با پارچه آن را پاک کنید. ممکن است برای این که بتوانید لکه را کاملا پاک کنید نیاز باشد که چند بار این کار را تکرار کنید.

راه حلی برای پاک کردن قطرات شمع روی فرش

ر‌وشن کردن شمع داخل خانه ممکن است منجر به این موضوع شود که قطرات شمع بر روی فرش بریزد و سریعا خشک شده و به فرش بچسبند. برای از بین بردن شمع چسبیده به فرش بهتر است که آن را دوباره گرم کنید. یک پارچه سفید زیر اتو قرار داده و سپس اتو را بر روی شمع قرار دهید تا گرم شود. در آخر شمع را با استفاده از چاقوی کره خوری جدا کنید. پس از انجام این کار، یک حوله بر روی قسمت مورد نظر گذاشته و بر روی آن اتو را قرار دهید. شمع آب شده و به حوله می چسبد.
با سایت بهترین قالیشویی در تهران همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد. برای اطلاعات از خدمات بهترین قالیشویی در تهران می توانید به سایت مراجعه نمایید و اطلاعات کافی کسب نمایید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
شست و شوی فرش با مصرف آب کمتر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =