طریقه تمیز کردن فرش با نوشابه

بدون شک تمامی خانواده های ایرانی به نظافت منزل اهمیت ویژه ای می دهند و در سال چند باری به نظافت منزل مشغول می شوند. قالیشویی یکی از موارد مهمی است که هر خانواده به آن اهمیت می دهد. این سال ها با مواجه شدن کم آبی و خشکسالی پیشنهاد ما این است که به جای شستن فرش ها با آب آشامیدنی آنها را به بهترین قالیشویی در تهران بسپارید تا هم فرش های تمیزی تحویل شما بدهد و هم کمکی به صرفه جویی در مصرف آب کرده باشید. قالیشویی ما یکی از بهترین قالیشویی در تهران می باشد که خدمات ویژه ای به همراه دارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد تمیز کردن فرش به وسیله نوشابه صحبت کنیم. ممکن است تعجب کنید اما با ما همراه باشید تا در این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

فرآیند تمیز کردن  فرش با نوشابه

ممکن است شنیده باشید که استفاده از نوشابه برای پاک کردن لکه های نوشیدنی های مختلف موثر است. در بسیاری از کلیپ های ارائه شده در اینترنت مشاهده نموده اید که نوشابه بسیاری از مواد چرب و لکه ها را به راحتی پاک می کند. این مورد حقیقت دارد اما به شرطی که به طور صحیح از آن استفاده کنید.

برای تمیز کردن لکه فرش ابتدا مقداری نوشابه بر روی پارچه ریخته و اقدام به تمیز کردن قسمت کثیف فرش کنید. اگر این کار جواب نداد، سرکه سفید و آب تمیز را با نسبت های مساوی با هم ترکیب کنید و داخل اسپری کننده دستی بریزید. محلول به دست آمده را بر روی تمام سطح لکه اسپری کنید و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید تا کامل وارد بافت فرش شود. سپس اسفنجی تمیز بر روی قسمت مورد نظر فشار دهید تا محلول و لکه را جذب کند. تارباکس می گوید : ممکن است برای از بین بردن کامل لکه مجبور شوید این فرآیند را چند بار تکرار کنید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
بهترین قالیشویی در تهران آموزش های شستشوی فرش ( بخش چهارم)

به محض پاک شدن لکه، قسمت مورد نظر را با آب گرم آبکشی کنید. با استفاده از دستان خود، بافت فرش را در جهت اصلی یا به اصطلاح خواب خود قرار دهید. در آخر بر روی قسمت مورد نظر دستمال کاغذی قرار داده و بر روی آن جسم سنگین مانند کتاب قرار دهید. دستمال کاغذی رطوبت فرش را جذب خواهد کرد. دستمال کاغذی را در این حالت قرار دهید تا فرش کاملا خشک شود. در این فرآیند ممکن است لازم شود که دستمال کاغذی ها را عوض کنید و دستمال خشک بر روی فرش قرار دهید.

استفاده از این روش پاکسازی زمانی مناسب است که شما مهمانی دعوت کرده اید و به طور اتفاقی لکه ای را بر روی فرش می بینید. این روش بسیار جوابگو خواهد بود و به راحتی فرش خشک می شود. به یاد داشته باشید که حتما فرش را آبکشی کنید تا مواد شیمیایی در تارو پود های فرش باقی نماند.

برای کسب اطلاعات از خدمات بهترین قالیشویی در تهران می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و یا به سایت بهترین قالیشویی در تهران مراجعه نموده و با انواع خدمات ما آشنا شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =